European Contact Centre
and Customer Service Awards

2020
1. místo v kategorii Responding in a Crisis - Best partnership solution – za spolupráci s Rohlik.cz
3. místo v kategorii Best Customer Service Team – Samsung
3. místo v kategorii Giving Something Back za CSR projekt realizovaný ve věznici pro Linku bezpečí

2019
2. místo v kategorii Best Outsourcing Partnership společně se Samsung

Czech Contact Center Award

2020
1.místo v kategorii Lidé za kampaň Boříme mýty
2.místo v kategorii Klienti za spolupráci s Rohlik.cz
2.místo v kategorii Technologie za projekt „Spokojený zákazník Samsung“
3.místo operátor roku – Šárka Štroblová
3.místo v kategorii Klienti za E-Promoter pro Samsung

2019
1.místo v kategorii Klienti za projekt Implementace Whatsapp komunikace ve spolupráci se  společností Samsung
2.místo v kategorii Klienti
2.místo v kategorii Technologie
3.místo v kategorii Klienti za projekt E-learning
3.místo v kategorii Lidé za projekt HR Daktela jako systém pro nábor uchazečů
3.místo v kategorii Technologie za projekt Cloudové řešení pro analýzy a hodnocení velkých objemů nahrávek v Conectartu

2018
1.místo v kategorii Inbound projekty za aplikaci VizionAR
1.místo v kategorii Zvláštní projekty za aplikaci VizionAR
2.místo kategorii New Media za HR Chatbot
2.místo v kategorii Outbound projekty za projekt HR Chatbot

2017
1.místo v kategorii Outbound projekty za technologie Speech To Text
3.místo v kategorii Inbound projekty za program na plánování směn Aristotelos

2015
1.místo v kategorii Inbound projekty za linku 1188

Conectart

Conectart je vaše
osudové spojení

Zákazníci jsou alfou a omegou každého podnikání. My vám je nejen přivedeme, ale hlavně jim poskytneme tu nejlepší péči.



O nás

Proč chodit kolem horké kaše. Jsme zkrátka největším provozovatelem kontaktních center v Česku. Našim klientům poskytujeme širokou škálu BPO (Business Process Outsourcing) služeb, od kompletní zákaznické péče přes akvizice nových zákazníků až po leadování a Back Office.
Při práci se zákazníky využíváme princip takzvané omnichannel komunikace, což znamená, že fungujeme na různých, vzájemně propojených kanálech. Komunikace v režimu 24/7 je naprostou samozřejmostí.
Naší prací se zároveň snažíme bořit mýty, které o call centrech mezi veřejností a firmami panují.
Podívat se na mýty

Proč outsourcovat?

Často narážíme na názor, že mít vlastní call centrum je výhodnější než jej outsourcovat. Zároveň slýcháme, že u externí firmy nebudou data v bezpečí, obtížněji se řídí tým a těžší je i dohled na kvalitu služeb. Pojďme se společně podívat, v čem se všechny tyto mýty pletou.
  • Mýty

    Je to dražší?
    Není! Pokud tedy neporovnáme cenu jen se základní mzdou. Když připočteme odvody, absence, náklady na prostory, vybavení, ale i nábor, trénink a technologie, jsme proti interním call centrům mnohem efektivnější - a tím pádem i levnější, a to až o 40 %!

    Petr Studnička
    Generální ředitel Conectart
    Petr Studnička
    Petr má více než dvacetileté zkušenosti v oblasti telemarketingu z českého, slovenského i polského trhu. V roce 2015 se stal obchodním ředitelem Conectartu a od roku 2017 je jeho generálním ředitelem.
    01
  • Mýty

    Data nebudou v bezpečí?
    Omyl! V Conectartu investujeme velké úsilí do bezpečnosti, za což jsme obdrželi bezpečnostní standard ISO:27001, na který často nedosáhnou ani banky. V případě lidského selhání pak u nás nenese odpovědnost pouze jeden zaměstnanec, ale celá společnost.

    Karel Šlechta
    Divizní ředitel Conectart
    Karel Šlechta
    Karel posbíral zkušenosti z call center v průběhu 14 let a úspěšně vedl společnost Quality Brands, kterou Conectart v roce 2018 akvíroval. Na starosti má naše moravské pobočky.
    02
  • Mýty

    Je těžší řídit lidi?
    Díky diverzitě projektů i zaměstnanců jsme extrémně flexibilní a můžeme se tak klientovi lépe přizpůsobovat a následovat jeho pokyny. Řízení je pro klienta navíc snazší tím, že se jejich manažeři nemusí starat o exekutivu, ale pouze o cíle a budget.

    Jan Kokeš
    Divizní ředitel Conectart
    Jan Kokeš
    Honza pracoval 15 let v Telefónica O2, takže řízení call center, rozvoje a tréninků operátorů a vedení projektů mu není cizí. V jeho divizi kolegové pracují na různorodých českých, ale i zahraniční projektech.
    03
  • Mýty

    Nejde uhlídat kvalita?
    Tak to nás neznáte! Výsledky své práce pravidelně a detailně reportujeme. Díky technologii Speech To Text navíc dokážeme kvalitu efektivně hlídat na všech projektech. Veškeré parametry, podle kterých se spolupráce hodnotí, jsou předem známy a vždy je na tyto proměnné navázána i finanční odměna.

    Petra Vaverková
    Divizní ředitelka Conectart
    Petra Vaverková
    Petra se pohybuje v prostředí call center téměř 10 let. V Conectartu působí od jeho vzniku.​ Sama si prošla pozicemi operátora, team leadera i projektového manažera. Pod její divizi spadá linka 1188 a spoustu dalších velkých projektů.
    04

Mýty

1 z 4
  • Je to dražší?
    Není! Pokud tedy neporovnáme cenu jen se základní mzdou. Když připočteme odvody, absence, náklady na prostory, vybavení, ale i nábor, trénink a technologie, jsme proti interním call centrům mnohem efektivnější - a tím pádem i levnější, a to až o 40 %!

    Petr Studnička
    Generální ředitel Conectart
    Petr Studnička
    Petr má více než dvacetileté zkušenosti v oblasti telemarketingu z českého, slovenského i polského trhu. V roce 2015 se stal obchodním ředitelem Conectartu a od roku 2017 je jeho generálním ředitelem.
  • Data nebudou v bezpečí?
    Omyl! V Conectartu investujeme velké úsilí do bezpečnosti, za což jsme obdrželi bezpečnostní standard ISO:27001, na který často nedosáhnou ani banky. V případě lidského selhání pak u nás nenese odpovědnost pouze jeden zaměstnanec, ale celá společnost.

    Karel Šlechta
    Divizní ředitel Conectart
    Karel Šlechta
    Karel posbíral zkušenosti z call center v průběhu 14 let a úspěšně vedl společnost Quality Brands, kterou Conectart v roce 2018 akvíroval. Na starosti má naše moravské pobočky.
  • Je těžší řídit lidi?
    Díky diverzitě projektů i zaměstnanců jsme extrémně flexibilní a můžeme se tak klientovi lépe přizpůsobovat a následovat jeho pokyny. Řízení je pro klienta navíc snazší tím, že se jejich manažeři nemusí starat o exekutivu, ale pouze o cíle a budget.

    Jan Kokeš
    Divizní ředitel Conectart
    Jan Kokeš
    Honza pracoval 15 let v Telefónica O2, takže řízení call center, rozvoje a tréninků operátorů a vedení projektů mu není cizí. V jeho divizi kolegové pracují na různorodých českých, ale i zahraniční projektech.
  • Nejde uhlídat kvalita?
    Tak to nás neznáte! Výsledky své práce pravidelně a detailně reportujeme. Díky technologii Speech To Text navíc dokážeme kvalitu efektivně hlídat na všech projektech. Veškeré parametry, podle kterých se spolupráce hodnotí, jsou předem známy a vždy je na tyto proměnné navázána i finanční odměna.

    Petra Vaverková
    Divizní ředitelka Conectart
    Petra Vaverková
    Petra se pohybuje v prostředí call center téměř 10 let. V Conectartu působí od jeho vzniku.​ Sama si prošla pozicemi operátora, team leadera i projektového manažera. Pod její divizi spadá linka 1188 a spoustu dalších velkých projektů.

Důkazy místo slibů

3 dny

Kompletní náborový cyklus u nás v průměru trvá celkem tři dny
24 hodin

Celý projekt s náborem i tréninkem jsme zahájili za 24 hodin
80%

80 % agentů jsme dokázali překlopit na Home Office za jeden týden
52 hodin

Krizovou linku s 25 operátory jsme zvládili spustit za 52 hodin

Získaná ocenění

ECCCSA
European Contact Centre and Customer Service Awards (ECCCSA) je prestižní evropské ocenění pro kontaktní centra. Zaměřuje se především na organizace, které si váží svých lidí, neustále inovují náborové procesy a péči o zákazníky mají na prvním místě. Být nositelem tohoto ocenění je velká prestiž mimo jiné i proto, že se jedná o jednu z nejdéle fungujících soutěží tohoto typu.
Přehled našich ocenění
CCCA
Czech Contact Center Award je soutěž, kterou organizuje ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu). Cílem je srovnávat kvalitu soutěžních prací, ale také budovat pozitivní image oboru. Odborná porota hodnotí projekty z oblastí aktivní nebo pasivní komunikace, technologií využívaných v kontaktních centrech, vzdělávání a tréninku operátorů nebo využití nových médií.
Přehled našich ocenění

Co říkají naši klienti?

  • Samsung
    Samsung
    "Při výběru partnera pro zajištění zákaznického servisu a služeb kontaktního centra pro nás nebyla klíčová jen kvalita a spolehlivost, ale i schopnost inovovat. Od začátku naší spolupráce tak neustále zlepšujeme zákaznickou zkušenost napříč produktovým portfoliem na českém a slovenském trhu. Komunikaci přes WhatsApp jsme zavedli dokonce jako jedno z prvních zastoupení značky v Evropě."
    Jan Procházka
    Head of Service, Samsung Electronics Czech and Slovak
    01
  • Česká spořitelna
    Česká spořitelna
    "Se společností Conectart spolupracujeme od roku 2015. Oceňujeme vysokou flexibilitu nabízených služeb, díky které můžeme efektivně reagovat na aktuální situaci na trhu, zkvalitňovat naše produkty a služby a být ještě více dostupní. To nejcennější, co jako banka máme, jsou a vždy budou naši klienti. Proto pro ně vyžadujeme perfektní servis a tu nejlepší péči."
    Přemysl Šťastný
    External Call Center Manager, Česká spořitelna, a.s.
    02
  • Vodafone
    Vodafone
    "Naše spolupráce začala v lednu roku 2019. Conectart je nyní i naším strategickým partnerem v rámci péče o business zákazníky. Ceníme si zejména proaktivního přístupu, zavádění inovací nebo stabilního a odborného týmu. I z pohledu provozních ukazatelů jde o spolehlivého partnera, který dosahuje výborného plnění nastavených KPI."
    Natálie Příhodová
    Customer Care & Telesales Partner Manager, Vodafone
    03
1 z 3
  • Samsung
    "Při výběru partnera pro zajištění zákaznického servisu a služeb kontaktního centra pro nás nebyla klíčová jen kvalita a spolehlivost, ale i schopnost inovovat. Od začátku naší spolupráce tak neustále zlepšujeme zákaznickou zkušenost napříč produktovým portfoliem na českém a slovenském trhu. Komunikaci přes WhatsApp jsme zavedli dokonce jako jedno z prvních zastoupení značky v Evropě."
    Samsung
    Jan Procházka
    Head of Service, Samsung Electronics Czech and Slovak
  • Česká spořitelna
    "Se společností Conectart spolupracujeme od roku 2015. Oceňujeme vysokou flexibilitu nabízených služeb, díky které můžeme efektivně reagovat na aktuální situaci na trhu, zkvalitňovat naše produkty a služby a být ještě více dostupní. To nejcennější, co jako banka máme, jsou a vždy budou naši klienti. Proto pro ně vyžadujeme perfektní servis a tu nejlepší péči."
    Česká spořitelna
    Přemysl Šťastný
    External Call Center Manager, Česká spořitelna, a.s.
  • Vodafone
    "Naše spolupráce začala v lednu roku 2019. Conectart je nyní i naším strategickým partnerem v rámci péče o business zákazníky. Ceníme si zejména proaktivního přístupu, zavádění inovací nebo stabilního a odborného týmu. I z pohledu provozních ukazatelů jde o spolehlivého partnera, který dosahuje výborného plnění nastavených KPI."
    Vodafone
    Natálie Příhodová
    Customer Care & Telesales Partner Manager, Vodafone

Kontaktní formulář

Pokud jsme vás zaujali a máte zájem využít naše služby, ozvěte se nám, prosím, prostřednictvím formuláře. Náš obchodní tým se s vámi obratem spojí.
jméno
příjmení
telefon
společnost
Máte představu o službách, které hledáte? Napište nám ji.
Tímto uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za účelem oslovování s nabídkou služeb společnosti Conectart.
odeslat
Děkujeme. Budeme Vás brzy kontaktovat.

Proč u nás pracovat?

Flexibilita, podpora mladých lidí, možnost kariérního růstu a vzdělávání, práce z domova, moderní pracovní prostředí nebo uvolněná atmosféra. A to pořád není vše!
Máte zájem u nás pracovat?
Zde se můžete podívat na aktuálně vypsané volné pozice.
Mnoho lidí si ale práci v call centru představuje úplně jinak, proto jsme vytvořili web borimemyty.cz, na kterém se s pomocí našich zaměstnanců snažíme vyvracet zažité předsudky o naší práci a ukázat, jaké to ve skutečnosti je u nás pracovat.