Pro média

Tiskové zprávy

DATUM

2024
21.10.2024
Na infolince pražské zoo voicebot odbavuje už třetinu hovorů
20.09.2024
Během povodní stoupla poptávka po zákaznických linkách v některých segmentech až o 30 %
23.07.2024
Mezinárodní den call center v Česku již popáté
22.04.2024
Společnost Conectart v rámci CSR projektu zaměstnává přes 100 operátorů z řad vězňů ve výkonu trestu
06.02.2024
Linka bezpečí denně odbaví až 400 kontaktů, společnost Conectart projekt podporuje dlouhodobě

2023
15.12.2023
Společnost Conectart bodovala v listopadu hned ve třech soutěžích
26.10.2023
Pillow pojišťovna používá pro komunikaci se zákazníky voicebotku Jitku
09.10.2023
Síť českých call center Conectart expanduje na slovenský a polský trh
15.09.2023
Český Conectart míří do finále v evropské soutěži kontaktních center
21.07.2023
24. 7. je Mezinárodní den call center
07.06.2023
Call centra Conectart obhájila tender. I nadále pečují o zákazníky České pošty
02.05.2023
Call centra Conectart testují ChatGPT na zákaznické lince jako jedna z prvních na světě
13.04.2023
Call centra Conectart testují ChatGPT na zákaznické lince Samsung
01.02.2023
Call centra Conectart nově pomáhají Europe Assistance s péčí o zákazníky

2022
01.12.2022
Conectart bodoval v prestižní evropské soutěži kontaktních center
07.11.2022
Vánoce v e-commerce: zákaznický servis je stejně důležitý jako zboží
19.09.2022
Český Conectart je finalistou evropské soutěže kontaktních center
22.08.2022
Hlavní nápor na dodavatele energií teprve přijde
22.07.2022
Call centra již potřetí oslaví svůj Mezinárodní den
28.06.2022
Call centra již zákazníkům nemohou volat bez jejich souhlasu
24.05.2022
Společnost Conectart expanduje na německém trhu
18.04.2022
Největší tuzemské call centrum Conectart koupilo jihočeskou Atodu
18.01.2022
Policie ČR spustila edukativní projekt pro ohrožené seniory

2021
06.12.2021
Conectart pomáhá s náporem nových klientů Pillow pojišťovně
01.12.2021
Společnost Conectart v listopadu bodovala hned na třech prestižních soutěžích kontaktních center
03.11.2021
Optimalizujeme, stěhujeme se do menších kanceláří
20.09.2021
Společnost Conectart spustila světově unikátního voicebota
04.08.2021
V rámci mezinárodního dne call center české firmy přispěly 90 000Kč na provoz Linky bezpečí
22.07.2021
Mezinárodní den call center již podruhé
28.06.2021
Od pátku zažíváme téměř 4x vyšší poptávku na pojištění nemovitostí
21.06.2021
Markéta Kalousková je novou personální ředitelkou společnosti Conectart
16.05.2021
Doba nahrává outsourcingu externího call centra
28.04.2021
Jaká je úroveň komunikace bank v ČR?

2020
14.12.2020
Conectart zajistí informační podporu při sčítání lidu 2021
14.12.2020
V letošním ročníku soutěže Czech Contact Center Award bodovala call centra Conectart
03.12.2020
Conectart navázal spolupráci s Imperial Brands
12.11.2020
Firmy hledají úspory, proto outsourcují
14.09.2020
Nechtěli propouštět, tak převedli své zaměstnance do firmy, od které stejné služby outsourcují
05.08.2020
Během Mezinárodního dne call center se vybralo přes 60 tisíc Kč ve prospěch Linky bezpečí
22.07.2020
Conectart vyhlašuje Mezinárodní den call center, v rámci oslav podpoří Linku bezpečí
07.07.2020
Conectart nově spravuje zákaznickou linku společnosti Nestlé
17.06.2020
Conectart startuje novou náborovou kampaň, chce bořit mýty o call centrech
18.05.2020
Skupina KKCG prodala největší české callcentrum Conectart fondům skupiny Genesis Capital
17.03.2020
Linky hygienických stanic a 1212 nezvládají, lidé hledají informace jinde
28.01.2020
Největší české call centrum vstupuje na slovenský trh

2019
02.12.2019
Společnost Conectart slaví mezinárodní úspěch.
Z prestižní britské soutěže ECCCSA si odnáší stříbrnou medaili
20.11.2019
Conectart získal na konferenci ADMEZ celkem šest cen
17.09.2019
Společnost Conectart je finalistou prestižní britské soutěže ECCCSA. Jde o vůbec první českou nominaci, navíc hned ve dvou kategoriích
11.07.2019
Samsung otevřel moderní kontaktní centrum, provozuje ho firma Conectart
10.06.2019
Petr Studnička se stal členem dozorčí rady ADMEZ
27.05.2019
Conectart hlásí v meziročním srovnání 57% nárůst obratu
08.04.2019
Conectart rozšiřuje své klientské portfolio o Vodafone
25.02.2019
Vzpomínáte si ještě na infolinku 1188? Asi vás překvapí, že se na ni stále obrací 120 tisíc dotazujících měsíčně. Jaké nejkurióznější dotazy museli operátoři řešit?
21.01.2019
Ježíšek v azylovém domě v Jiřetíně pod Jedlovou potěšil nejen děti

2018
08.12.2018
Předvánoční provoz posilují nejen doručovatelé balíků, ale i call centra
04.12.2018
Společnost Conectart získala letošní Národní cenu České republiky za společenskou odpovědnost
26.09.2018
Conectart získal od České národní banky oprávnění ke zprostředkovávání spotřebitelských úvěrů
02.08.2018
Hledání specializovaných zaměstnanců stojí stále více času a peněz
25.06.2018
Nová aplikace VizionAR usnadní život operátorům i zákazníkům
24.05.2018
Tři největší mýty o GDPR, které musíte vědět
23.04.2018
I malé firmy si mohou pořídit call centrum. Conectart nově nabízí Inboundové balíčky
28.02.2018
Komunikace v případě krize je důležitá, Conectart pomohl vydavatelům deníků

2017
20.12.2017
Společnost Conectart dává příležitost zdravotně postiženým
18.12.2017
Strom splněných přání pro azylový dům
20.11.2017
Work-life balance, nástroj firem na spokojené zaměstnance?
15.10.2017
Robotizace call center šetří zbytečnou práci
27.09.2017
Vláda schválila věcný záměr novely, která omezí prodeje po telefonu
21.08.2017
GDPR – STOP neférovým call centrům
27.07.2017
Conectart kupuje Quality Brands
19.07.2017
Outsourcování call centra se finančně vyplatí
11.04.2017
Pracujte z domu nebo třeba z kavárny! Nové technologie to umožňují.
22.03.2017
Home office, budoucnost nebo minulost?
05.01.2017
Novým ředitelem společnosti Conectart se stal Petr Studnička

2016
04.10.2016
Conectart otevírá nové kontaktní centrum v Ústí nad Labem
01.07.2016
Petra Kopecká novou marketingovou manažerkou v Conectart
29.06.2016
Informační linky a Dircom se spojily a vytváří Conectart

Logo ke stažení


Color – Positive

Color – Negative

BW – Positive

BW – Negative