O nás
Proč chodit kolem horké kaše. Jsme zkrátka největším provozovatelem kontaktních center v Česku. Našim klientům poskytujeme širokou škálu BPO (Business Process Outsourcing) služeb, od kompletní zákaznické péče přes akvizice nových zákazníků až po leadování a Back Office.
Při práci se zákazníky využíváme princip takzvané omnichannel komunikace, což znamená, že fungujeme na různých, vzájemně propojených kanálech. Komunikace v režimu 24/7 je naprostou samozřejmostí.
Naší prací se zároveň snažíme bořit mýty, které o call centrech mezi veřejností a firmami panují.
Podívat se na mýty
Proč outsourcovat?
Často narážíme na názor, že mít vlastní call centrum je výhodnější než jej outsourcovat. Zároveň slýcháme, že u externí firmy nebudou data v bezpečí, obtížněji se řídí tým a těžší je i dohled na kvalitu služeb. Pojďme se společně podívat, v čem se všechny tyto mýty pletou.
-
Mýty
Je to dražší?Není! Pokud tedy neporovnáme cenu jen se základní mzdou. Když připočteme odvody, absence, náklady na prostory, vybavení, ale i nábor, trénink a technologie, jsme proti interním call centrům mnohem efektivnější - a tím pádem i levnější. A to až o 40 %!
Petr Studnička
Generální ředitel ConectartPetr má více než dvacetileté zkušenosti v oblasti telemarketingu z českého, slovenského i polského trhu. V roce 2015 se stal obchodním ředitelem Conectartu a od roku 2017 je jeho generálním ředitelem.01 -
Mýty
Je těžší řídit lidi?Díky diverzitě projektů i zaměstnanců jsme extrémně flexibilní a můžeme se tak klientovi lépe přizpůsobovat a následovat jeho pokyny. Řízení je pro klienta navíc snazší tím, že se jejich manažeři nemusí starat o exekutivu, ale pouze o cíle a budget.
Václav Nedbal
Manažer CC ConectartVáclav se z operátora přes team leadera vypracoval až k projektovému manažerovi. Za 8 let kariérního růstu tak prošel různorodými projekty a můžeme říci, že zná Conectart jako své boty. Aby ne, cestu si vyšlapal opravdu poctivě. Nyní řídí mimo naši největší pobočky v Kolíně i tu olomouckou.02 -
Mýty
Data nebudou v bezpečí?Omyl! V Conectartu investujeme velké úsilí do bezpečnosti, za což jsme obdrželi bezpečnostní standard ISO:27001, na který často nedosáhnou ani banky. V případě lidského selhání pak u nás nenese odpovědnost pouze jeden zaměstnanec, ale celá společnost.
Daniel Kittnar
Divizní ředitel ConectartDaniel je náš Division Director. Je expertem v oblasti zákaznické péče s praxí v telekomunikacích, bankovnictví a pojišťovnictví. Má bohaté zkušenosti z interních call center, takže skvěle rozumí potřebám klientů. Zodpovídá za CSR, mezinárodní projekty, ale i naši vlajkovou loď – projekt Samsung.03 -
Mýty
Nejde uhlídat kvalita?Tak to nás neznáte! Výsledky své práce pravidelně a detailně reportujeme. Díky technologii Speech To Text navíc dokážeme kvalitu efektivně hlídat na všech projektech. Veškeré parametry, podle kterých se spolupráce hodnotí, jsou předem známy a vždy je na tyto proměnné navázána i finanční odměna.
Petra Vaverková
Divizní ředitelka ConectartPetra se pohybuje v prostředí call center téměř 10 let. V Conectartu působí od jeho vzniku. Sama si prošla pozicemi operátora, team leadera i projektového manažera. Pod její divizi spadá linka 1188 a spoustu dalších velkých projektů.04 -
Mýty
Je to dražší?Není! Pokud tedy neporovnáme cenu jen se základní mzdou. Když připočteme odvody, absence, náklady na prostory, vybavení, ale i nábor, trénink a technologie, jsme proti interním call centrům mnohem efektivnější - a tím pádem i levnější. A to až o 40 %!
Ľubomír Hurban
Oblastní Manažer ConectartĽubomír má v oblasti zákaznické péče více jak 15 let zkušeností, i proto je naším Country Managerem na Slovensku, kde řídí více jak sto členný tým operátorů. Dlouhodobě se pohybuje v sektorech telekomunikací, bankovnictví a pojišťovnictví, ve kterých poskytuje největším hráčům trhu bezchybnou podporu.05 -
Mýty
Je těžší řídit lidi?Díky diverzitě projektů i zaměstnanců jsme extrémně flexibilní a můžeme se tak klientovi lépe přizpůsobovat a následovat jeho pokyny. Řízení je pro klienta navíc snazší tím, že se jejich manažeři nemusí starat o exekutivu, ale pouze o cíle a budget.
Grzegorz Pięciak
Oblastní Manažer ConectartGrzegorz je naším zkušeným Country Managerem v Polsku. Díky více jak jedenáctileté praxi v oblasti zákaznické péče získal know-how, jež mu pomáhá ve vedení týmu 250 operátorů i našich klientů z oblastí jako bankovnictví, telekomunikace, pojišťovnictví nebo streamovacích služeb.06
Mýty
1 z 6
-
Je to dražší?Není! Pokud tedy neporovnáme cenu jen se základní mzdou. Když připočteme odvody, absence, náklady na prostory, vybavení, ale i nábor, trénink a technologie, jsme proti interním call centrům mnohem efektivnější - a tím pádem i levnější. A to až o 40 %!
Petr Studnička
Generální ředitel ConectartPetr má více než dvacetileté zkušenosti v oblasti telemarketingu z českého, slovenského i polského trhu. V roce 2015 se stal obchodním ředitelem Conectartu a od roku 2017 je jeho generálním ředitelem. -
Je těžší řídit lidi?Díky diverzitě projektů i zaměstnanců jsme extrémně flexibilní a můžeme se tak klientovi lépe přizpůsobovat a následovat jeho pokyny. Řízení je pro klienta navíc snazší tím, že se jejich manažeři nemusí starat o exekutivu, ale pouze o cíle a budget.
Václav Nedbal
Manažer CC ConectartVáclav se z operátora přes team leadera vypracoval až k projektovému manažerovi. Za 8 let kariérního růstu tak prošel různorodými projekty a můžeme říci, že zná Conectart jako své boty. Aby ne, cestu si vyšlapal opravdu poctivě. Nyní řídí mimo naši největší pobočky v Kolíně i tu olomouckou. -
Data nebudou v bezpečí?Omyl! V Conectartu investujeme velké úsilí do bezpečnosti, za což jsme obdrželi bezpečnostní standard ISO:27001, na který často nedosáhnou ani banky. V případě lidského selhání pak u nás nenese odpovědnost pouze jeden zaměstnanec, ale celá společnost.
Daniel Kittnar
Divizní ředitel ConectartDaniel je náš Division Director. Je expertem v oblasti zákaznické péče s praxí v telekomunikacích, bankovnictví a pojišťovnictví. Má bohaté zkušenosti z interních call center, takže skvěle rozumí potřebám klientů. Zodpovídá za CSR, mezinárodní projekty, ale i naši vlajkovou loď – projekt Samsung. -
Nejde uhlídat kvalita?Tak to nás neznáte! Výsledky své práce pravidelně a detailně reportujeme. Díky technologii Speech To Text navíc dokážeme kvalitu efektivně hlídat na všech projektech. Veškeré parametry, podle kterých se spolupráce hodnotí, jsou předem známy a vždy je na tyto proměnné navázána i finanční odměna.
Petra Vaverková
Divizní ředitelka ConectartPetra se pohybuje v prostředí call center téměř 10 let. V Conectartu působí od jeho vzniku. Sama si prošla pozicemi operátora, team leadera i projektového manažera. Pod její divizi spadá linka 1188 a spoustu dalších velkých projektů. -
Je to dražší?Není! Pokud tedy neporovnáme cenu jen se základní mzdou. Když připočteme odvody, absence, náklady na prostory, vybavení, ale i nábor, trénink a technologie, jsme proti interním call centrům mnohem efektivnější - a tím pádem i levnější. A to až o 40 %!
Ľubomír Hurban
Oblastní Manažer ConectartĽubomír má v oblasti zákaznické péče více jak 15 let zkušeností, i proto je naším Country Managerem na Slovensku, kde řídí více jak sto členný tým operátorů. Dlouhodobě se pohybuje v sektorech telekomunikací, bankovnictví a pojišťovnictví, ve kterých poskytuje největším hráčům trhu bezchybnou podporu. -
Je těžší řídit lidi?Díky diverzitě projektů i zaměstnanců jsme extrémně flexibilní a můžeme se tak klientovi lépe přizpůsobovat a následovat jeho pokyny. Řízení je pro klienta navíc snazší tím, že se jejich manažeři nemusí starat o exekutivu, ale pouze o cíle a budget.
Grzegorz Pięciak
Oblastní Manažer ConectartGrzegorz je naším zkušeným Country Managerem v Polsku. Díky více jak jedenáctileté praxi v oblasti zákaznické péče získal know-how, jež mu pomáhá ve vedení týmu 250 operátorů i našich klientů z oblastí jako bankovnictví, telekomunikace, pojišťovnictví nebo streamovacích služeb.
Důkazy místo slibů
3 dny
Kompletní náborový cyklus u nás v průměru trvá celkem tři dny
24 hodin
Celý projekt s náborem i tréninkem jsme zahájili za 24 hodin
80 %
80 % agentů jsme dokázali překlopit na Home Office za jeden týden
52 hodin
Krizovou linku s 25 operátory jsme zvládli spustit za 52 hodin
Získaná ocenění
European Contact Centre and Customer Service Awards (ECCCSA) je prestižní evropské ocenění pro kontaktní centra. Zaměřuje se především na organizace, které si váží svých lidí, neustále inovují náborové procesy a péči o zákazníky mají na prvním místě. Být nositelem tohoto ocenění je velká prestiž mimo jiné i proto, že se jedná o jednu z nejdéle fungujících soutěží tohoto typu.
Přehled našich ocenění
Czech Contact Center Award je soutěž, kterou organizuje ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu). Cílem je srovnávat kvalitu soutěžních prací, ale také budovat pozitivní image oboru. Odborná porota hodnotí projekty z oblastí aktivní nebo pasivní komunikace, technologií využívaných v kontaktních centrech, vzdělávání a tréninku operátorů nebo využití nových médií.
Přehled našich ocenění
Co říkají naši klienti?
-
"Se společností Conectart spolupracujeme od roku 2015. Oceňujeme vysokou flexibilitu nabízených služeb, díky které můžeme efektivně reagovat na aktuální situaci na trhu, zkvalitňovat naše produkty a služby a být ještě více dostupní. To nejcennější, co jako banka máme, jsou a vždy budou naši klienti. Proto pro ně vyžadujeme perfektní servis a tu nejlepší péči."Přemysl Šťastný
External Call Center Manager, Česká spořitelna, a.s.01 -
"Naše spolupráce začala v lednu roku 2019. Conectart je nyní i naším strategickým partnerem v rámci péče o business zákazníky. Ceníme si zejména proaktivního přístupu, zavádění inovací nebo stabilního a odborného týmu. I z pohledu provozních ukazatelů jde o spolehlivého partnera, který dosahuje výborného plnění nastavených KPI."Natálie Příhodová
Customer Care & Telesales Partner Manager, Vodafone02 -
"Projekt Driverama jsme spouštěli v roce 2021 na německém trhu a při výběru partnera pro zákaznický servis jsme se zaměřili hlavně na spolehlivost a vysokou kvalitu služeb. Rozhodli jsme se tak pro Conectart. Se spoluprací jsme spokojeni jak z pohledu zmíněné kvality, tak i z hlediska proaktivity a drivu v oblasti inovací, které jsou pro nás extrémně důležité."Petr Havel
Group CC Director, Driverama03
1 z 3
-
"Se společností Conectart spolupracujeme od roku 2015. Oceňujeme vysokou flexibilitu nabízených služeb, díky které můžeme efektivně reagovat na aktuální situaci na trhu, zkvalitňovat naše produkty a služby a být ještě více dostupní. To nejcennější, co jako banka máme, jsou a vždy budou naši klienti. Proto pro ně vyžadujeme perfektní servis a tu nejlepší péči."Přemysl Šťastný
External Call Center Manager, Česká spořitelna, a.s. -
"Naše spolupráce začala v lednu roku 2019. Conectart je nyní i naším strategickým partnerem v rámci péče o business zákazníky. Ceníme si zejména proaktivního přístupu, zavádění inovací nebo stabilního a odborného týmu. I z pohledu provozních ukazatelů jde o spolehlivého partnera, který dosahuje výborného plnění nastavených KPI."Natálie Příhodová
Customer Care & Telesales Partner Manager, Vodafone -
"Projekt Driverama jsme spouštěli v roce 2021 na německém trhu a při výběru partnera pro zákaznický servis jsme se zaměřili hlavně na spolehlivost a vysokou kvalitu služeb. Rozhodli jsme se tak pro Conectart. Se spoluprací jsme spokojeni jak z pohledu zmíněné kvality, tak i z hlediska proaktivity a drivu v oblasti inovací, které jsou pro nás extrémně důležité."Petr Havel
Group CC Director, Driverama
Kontaktní formulář
Pokud vás zajímá, s čím vším vám dokážeme pomoci, neváhejte nás kontaktovat. Vyberte si termín a my vám na online schůzce představíme vše potřebné. Během jedné hodiny tak budete mít kompletní přehled o našich službách.
jméno
příjmení
e-mail
telefon
společnost
Datum a čas online schůzky
Máte představu o službách, které hledáte? Napište nám ji.
Tímto uděluji souhlas se zpracováním svých osobních údajů za účelem oslovování s nabídkou služeb společnosti Conectart.
odeslat
Děkujeme. Budeme Vás brzy kontaktovat.
Proč u nás pracovat?
Flexibilita, podpora mladých lidí, možnost kariérního růstu a vzdělávání, práce z domova, moderní pracovní prostředí nebo uvolněná atmosféra. A to pořád není vše!
Mnoho lidí si ale práci v call centru představuje úplně jinak, proto jsme vytvořili web borimemyty.cz, na kterém se s pomocí našich zaměstnanců snažíme vyvracet zažité předsudky o naší práci a ukázat, jaké to ve skutečnosti je u nás pracovat.
Naše webová stránka používá cookies
K analýze návštěvnosti našeho webu využíváme soubory cookies, což jsou malé textové soubory ukládané do vašeho počítače nebo mobilního zařízení. Kliknutím na Přijmout všechny cookies souhlasíte s tím, že můžeme užívat veškeré typy cookies. Chcete-li ale povolit užívání pouze některých typů cookies, můžete tak učinit v sekci Nastavení cookies. Kliknutím na Nepříjmout cookies můžete odmítnout uživání všech cookies s výjimkou těch, které jsou pro fungování webu potřebné.
Odmítnout vše
Nastavení cookies
Vaše soukromí
Na našich webových stránkách využíváme cookies, pomocí kterých měříme a analyzujeme návštěvnost našeho webu. Tyto cookies mohou zahrnovat informace přímo o Vás, o Vašich jednotlivých preferencích nebo o Vámi využívaném zařízení. Protože ale respektujeme Vaše právo na soukromí, můžete se rozhodnout některé typy cookies nepovolit. Další podrobné informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje v podobě souborů cookie, naleznete v sekci Více informací o cookies.
K uložení voleb, které jste nastavili ve menu ,,Nastavení cookies", bude třeba rovněž vytvořit soubor cookie. Z toho vyplývají dva důsledky:
1) Pokud odstraníte ve Vašem internetovém prohlížeči všechny soubory cookie, budete muset předvolby pro naše webové stránky nastavit znovu; a
2) Přejdete-li na jiné zařízení nebo internetový prohlížeč, rovněž nám budete muset své předvolby sdělit znovu.
K uložení voleb, které jste nastavili ve menu ,,Nastavení cookies", bude třeba rovněž vytvořit soubor cookie. Z toho vyplývají dva důsledky:
1) Pokud odstraníte ve Vašem internetovém prohlížeči všechny soubory cookie, budete muset předvolby pro naše webové stránky nastavit znovu; a
2) Přejdete-li na jiné zařízení nebo internetový prohlížeč, rovněž nám budete muset své předvolby sdělit znovu.
Řízení předvoleb poskytování souhlasu
–
+
Tyto cookies nám umožňují počítat návštěvy a zdroje návštěvnosti na našich webových stránkách, abychom mohli měřit a zlepšovat jejich výkon. Pomáhají nám zjišťovat, jaká část našich webových stránek je nejvíce, či nejméně oblíbená, a současně nám umožňují sledovat, jak se návštěvníci po stránkách pohybují. Veškeré informace, které tyto cookies shromažďují, jsou souhrnné, a tudíž anonymní. Pokud tyto cookies nepovolíte, nebudeme disponovat informacemi o využívání našich stránek a budeme mít ztížené jejich zlepšování.